Tým

Lidé v našem týmu většinou prokazují mnohokrát potvrzenou skutečnost, že ne vždy děláte nejlépe a nejraději činnost, v níž jste získali akademický titul. O tom, jestli bude chtít spolupracovat s dalšími specialisty |MANOFI| na vnitřní nebo vnější komunikaci svojí firmy či instituce, většina našich klientů rozhoduje v procesu vytváření značky nebo firemní vize a strategie. Z něho vždy vedou jednoznačné směrovky jak dovnitř, tak navenek.

Jiří Kopal |značka & firemní strategie|

Jediný rodilý Pražan v týmu zakotvil na dlouhá léta v Brně, aby se posléze rozhodl znova zapustit kořeny na Praze-západ, i když v jiném městě, než kde vyrůstal. Před tím stihl 10 let působit v nevládních organizacích doma i v zahraničí.

Při společné tvorbě s klienty se ponořuje do hloubky, aby mu neunikl sebemenší detail. Vedle vytváření značek, vizí a hodnot firem a zlepšování jejich atmosféry ho baví vymýšlet na první pohled méně komplikované věci jako jsou názvy s příběhem, firemní časopisy či newslettery, titulky a slogany.

Od dvaceti let tvrdí, že je každým dnem konzervativnější, ale zatím mu to skoro nikdo nehodlal uvěřit. Tvořivé, analytické či organizační úkoly ve firmě a rodině jeho nátuře ne vždy dostačují a tak se po letech rozhodl vrátit k baskytaře.

Míša Kopalová |koučink & mediace|

Míša KopalováOstravská patriotka i přes studijní a rodinné přesuny do Brna a posléze k Praze nedá dopustit na svoje rodné město. Po gymnáziu ji zlákala jako oborově nevyhraněnou studentku brněnská právnická fakulta. Po několika letech na právnických pozicích, kde vedla mnoho talentovaných mladých lidí, našla svůj přirozený potenciál v profesi koučky.

V případě konfliktů mezi rozcházejícími se partnery o své děti ji můžete ocenit jako kvalifikovanou mediátorku, zapsanou u ministerstva spravedlnosti. V této profesi spojuje svoje právnické znalosti s komunikačními dovednostmi.

Nejšťastnější je však tehdy, když může zářit svým přirozeným vystupováním na svoje okolí.  Vyzbyde-li Míše náhodou volná chvilka od radostí a strastí spojených s výchovou 3 dětí, věnuje ji knihám o nejnovějších výzkumech mozku a lidských emocí nebo restaurování nábytku.

Naši spolupracovníci

Jana Kubačková Buzinisová |grafika & design|

Rodačce z Přerova ani svatba nezabránila v ponechání příjmení, které hrdě odkazuje na řeckou linii svých předků. 

Vystudovaná krajinná inženýrka z Mendelovy lesnické a zemědělské univerzity v Brně se nejprve místo v přírodě rozhodla pomáhat ve vyloučených romských lokalitách brněnského Bronxu a okolních čtvrtí. Poté, co se vrhla na koordinační práci a vedení lidí v této oblasti se ještě jednou překvalifikovala, a to na finanční manažerku v prvních letech prudkého rozvoje organizace IQ Roma servis (která to posléze dotáhla až na nejúspěšnější neziskovou organizacroku 2014). Již v té době rovněž prosvítaly její grafické schopnosti, které obohatily nejednu výroční zprávu a další výstupy této nevládní organizace, včetně legendárního panáčka IQáčka.

Mezitím už ji ovšem společně se svatbou přivábily zpět přerovské kořeny a mateřské povinnosti. V naší firmě jsme ocenili její schopnosti při tvorbě grafiky zaměřené zejména na kreslené návrhy, titěrné postavičky a kompletní design českých značek, jako je Brána k dětem či Česká peleta, včetně věčně komentující postavičky Tety Pelety.

Hanka Dovinová |design & grafika|

Trenčínská rodačka a absolventka Fakulty umění Ostravské univerzity se vyznačuje láskou k Východu. Proto si zamilovala nejen poetické scenérie metropole na severovýchodě naší republiky, ale i Polsko, kde rovněž studovala, a Rusko, které pro změnu procestovala od východu na západ. I díky této cestě absolvovala univerzitu unikátní knihou o ruské azbuce, kterou mezi nejlepší práce zařadila rovněž odborná komise Národní ceny za studentský design v ČR. Mužům ovšem dává přednost západním, i když nesmějí to být metrosexuálové. Proto aktuálně žije a cestuje s Holanďanem.

Nejraději dělá na věcech, které si může osahat a vybrat pro ně ten nejlepší možný a zároveň cenově dostupný papír. Zejména pokud je recyklovaný. Ale zvykla si i na online grafiku a tvorbu webů. V |MANOFI| se jí líbí to, že pracuje pro firmy, které neškodí životnímu prostředí |o tom, co škodí a co ne, je občas nutno vést diskusi|.

Roman Gamanov |programování & SEO|

Rodák z Mikulova nezapře svým jménem předky z nejjižnější části slovanského osídlení v Evropě. V |MANOFI| si vydobyl pověst milovníka open source software WordPress, hostingu Blueboard a neobyčejného “ajťáka” s vyvinutým smyslem pro moderní online grafiku. Vystudoval totiž na Filosofické fakultě Masarykovy univerzity estetiku a neopomine tak žádný nový trend v grafice webů. Jeho přínos pro tým tak spočívá i v interní kritice, zejména když vidí první verze grafických návrhů.

Rád objevuje nová zákoutí Moravy, kterou postupně proputovává od jihu na sever, aby se v každém místě na několik let zastavil. Po studiích v Brně a několika letech na malebné samotě mezi Vsetínem a Bystřicí pod Hostýnem a kratším pobytu ve Frýdlantě nad Ostravicí se zdržoval rok v hlavním městě Slezska – Opavě než přesídlil za partnerkou do Českého Těšína.

Roman nemá rád přebujelý evropský sociální systém a věří, že by na světě bylo líp, když by se každý uměl o sebe postarat sám.

Veronika Jozifová |online marketing & kampaně|

Veronika žije od narození v Brně. Mimo rodného města a Zlína, kde absolvovala Marketingovou komunikaci na Univerzitě Tomáše Bati, jí svým osobitým kouzlem přitáhla na nějaký čas také Litva.  Již během studia začala na vlastní pěst prozkoumávat temné vody online marketingu. Za necelé tři roky se jí podařilo pevně zakotvit v PPC systémech AdWords, Sklik a FB Ads.

Ještě více ji však nadchává tvorba komplexních marketingových koncepcí, SEO strategií a realizace projektů zaměřených na posílení značky. Ačkoli dává přednost písmenům před čísly, v práci se jí daří propojovat analytickou i kreativní rovinu.