BRANDING

Nevíte, jak Vám branding z naší strany může pomoci? Můžete si vybrat.

  • Je možné začít u vytváření nové značky nebo zdokonalování té současné jen pro marketingové aktivity u konkrétních produktů či služeb.
  • Praktičtější však bývá vytvořený brand použít jako důležitý nástroj pro další směřování a řízení firmy a lidí uvnitř jako celku |brand management|.

Většinou doporučujeme druhou, systémovější variantu, protože ta lépe zajistí to, že očekávání, která značka Vaší firmy i jejich produktů nebo služeb vyvolá naplníte v dlouhodobé praxi. Navíc ušetříte za ty součásti komunikačního mixu, které stojí hodně peněz, ale vůbec nezajišťují úspěch u zákazníků.

Nabízíme k tomu jednoduchý nástroj v podobě postupně tvořených částí bambusu vyrůstajícího z výživného humusu na jednu stranu A4. Tento praktický výstup vytvořený během jedno- až dvoudenního procesu Vás pak povede do budoucnosti. Náš model značky s integritou je postaven na systému, který rovnovážně promítá vytvořené směřování značky do vnitřní kultury firmy i vnější komunikace.

Začínáme vždy uvnitř, abyste snadněji splnili přísliby značky a za Vaší vizí brandu šel celý Váš tým. Podle hloubky problémů a rychlosti, kterou si po konzultaci s námi jako klient určíte, přecházíme od vnitřku ke komunikaci značky navenek.